LoadingLogo

İş Takip

İş Takip modülü tüm planlı işlerin ve görevlerin takibinin yapılmasına yardımcı olan bir modüldür. Bu modül içerisinde Pano (takibinin yapılacağı genel görevler alanıdır), Liste (kartların/görevlerin kategorilere ayrıldığı başlıklardır) ve Kartlar (takibinin yapılacağı görevler/işlerdir) mevcuttur.

Pano/Liste/Kart Oluşturma

  • İş Takip modülüne girin.
  • Sol menüde bulunan Pano Ekle butonu ile panonuz için isim ve renk ataması yapın.
  • Oluşturulan tüm panolar ‘Benim Panolarım’ başlığı altında listelenmektedir.
  • Panonuz içerisine sınırsız liste ve liste isimlerinin yanında bulunan + butonu ile sınırsız kart eklemesi yapabilirsiniz.
  • Düzenlediğiniz panonuzu kurum içerisinde bulunan kişilerle paylaşmak için; ilgili pano isminin yanında bulunan üç nokta menüsünden ‘Ayrıntılar’ alanına tıklayın.
  • Panonuzu kullanıcı ve kullanıcı grupları ile paylaşabilir, yetkiler tanımlayabilirsiniz.
    • - Düzenleme Yetkisi, bu yetkiye sahip paylaşılan kullanıcı kartlara etiket ataması yapabilir.
    • - Paylaşabilir Yetkisi, bu yetkiye sahip paylaşılan kullanıcı bu panoyu başka kullanıcılar ile paylaşabilir.
    • - Yönetebilir Yetkisi, bu yetkiye sahip paylaşılan kullanıcı pano üzerinde bulunan liste ve kartlar ile ilgili değişiklikleri sağlayabilir.
  • Bu alanda bulunan SMS veya e-posta ile bilgilendir seçeneğini seçerek kullanıcıların anlık olarak haberdar olmasını sağlayabilirsiniz.
  • Paylaşım işlemi gerçekleştirildikten sonra kayan pencerenin alt kısmında panonun paylaşıldığı kullanıcı ve yetkilerini görüntüleyebilirsiniz.
  • Paylaş ikonunun solunda yer alan mavi alarm ikonuna tıkladığımızda bu panonun ulaştığı kişilere ilişkin bilgilendirme alanına erişebilirsiniz.
  • Her bir Pano için o panoda kullanılacak etiketler tanımlanabilir / düzenlenebilir.
  • Bu alanı pano sahibi veya yönetebilir yetkisi olan kullanıcılar düzenleyebilir.
  • Kartlara atanacak etiketleri bu alanda düzenleyebilir/renklendirebilirsiniz. Bu işlem için yeni etiket ekle seçeneğinden faydalanabilir veya etiket sonunda yer alan 3 nokta menüsünü kullanabilirsiniz.
  • Oluşturulan kartların üzerine tıklandığında ilgili karta tarih, etiket (buradaki etiketler otomatik gelmektedir, ama daha sonradan ekleme yapılabilir.)
  • Belirlenen görevlerden kimlerin sorumlu olduğunun belirlenmesi adına kartlara kullanıcı ataması yapabilirsiniz.
  • İlgili karta tıklayarak bu karta kullanıcı ata alanından kullanıcı ataması gerçekleştirebilirsiniz.

Not: Kullanıcı ataması yapılabilmesi için ilgili panonun o kullanıcı ile paylaşılmış olması gerekmektedir.

İpucu: Kartların içerisine girilerek görevlere tarih, kullanıcı ve etiket ataması yapılabilir. Pdf, Word, excel gibi belge yüklemesi gerçekleştirilebilir. Görevin takibi ile ilgili panoyu görüntüleyen kişiler tarafından yorum yapılabilir. Zaman tüneli seçeneği ile kart üzerindeki tüm değişikliklerin takibinin yapılması mümkündür.